[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: zmiana nazwy plikow jadra

From: linux-slackware <linux-slackware_malpka_wp.pl>
Date: Tue Jul 13 2004 - 17:49:22 CEST

Witam!

Odnosnie zmiany nazwy to chodzi mi tu dokladnie o odniesienie do
katalogu z modulami ... /lib/modules/2.4.26 poniewaz z tego co wiem
(moze wiem zle) to przy wkompilowaniu sterownikow w jadro lub jako
modul tworzy sie katalog z nimi w tym katalogu i czt mozna zmienic
nazwe tego katalogu ?? PRZY LADOWANIU JADRA MIALEM KOMUNIKAT ZE NIE
MOZNA ZALADAOWAC MODULU Z /lib/modules/2.4.26 z prostej przyczny ..
zmienilem nazwe tego katalogu na 2.4.26-USB i teraz nie wiem gdzie
zmienic sciezke do tego katalogu aby jadro szukAlo modulow wlasnie w
nim .. :-) DZIEKUJE ZA POMOC Z GORY DUZO MI TO WYJASNIA..

P.S
   i powiem ze
   macie proste zdrowe myslenie .. ktore mi sie udziela .. najwaazniejsze
   to logicznie podejsc do sprawy nie chcemi sie przekopywac kolejnych
   manuali w internecie .. opieram sie na HOW-TO i README zamieszczonych
   w aplikacjach .. to najwazniejsze

--
Pozdrowienia,
 Freud