[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problemy z 10...

From: Wojciech Pyczak <nissarin_malpka_o2.pl>
Date: Tue Jul 06 2004 - 00:35:17 CEST

Użytkownik Rafał Jeżak napisał:

> Sprawdzał kolega md5 płyt po sciągnięciu ?

Nie... ale coś wątpię żeby to była tego wina, bo jak już pisałem
wszystkie paczki są uszkodzone "tak samo". Gdyby ściągał pojedyńcze
paczki to co innego.

> Może zrób sobie alias ?
Już wszystko działa ale w dalszym ciągu nie mogę zrozumieć dlaczego nie
działało (dodam tylko że nic nie ruszałem... po prostu zaczęło działać :)

> Eterm jeszcze lepszy :)

Obadam.

A skoro już narzekać że coś nie działa... xorgcfg - po kliknięciu
przyciskiem na "coś" np. monitor powinno się małe menu pokazać i tak
było... do czasu :P Idziemy dalej, po wyjściu z sesji xwindow myszka
ucieka do prawego górnego rogu konsoli i nie chce wrócić :) A
jakiegokolwiek ruchu wkleja na chybił trafił różne kawałki tekstu.