[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problemy z 10...

From: Rafał Jeżak <kacper_malpka_slubice.biz>
Date: Tue Jul 06 2004 - 01:15:04 CEST

Wojciech Pyczak wrote:
> Nie... ale coś wątpię żeby to była tego wina, bo jak już pisałem
> wszystkie paczki są uszkodzone "tak samo". Gdyby ściągał pojedyńcze
> paczki to co innego.
A z jakiego serwer sciągał ? Może z jakiegoś mirrora, który jeszcze nie
do końca zsynchronizował się z ftp.slackware.com

> A skoro już narzekać że coś nie działa... xorgcfg - po kliknięciu
> przyciskiem na "coś" np. monitor powinno się małe menu pokazać i tak
> było... do czasu :P
Używaj xorgconfig.

> Idziemy dalej, po wyjściu z sesji xwindow myszka
> ucieka do prawego górnego rogu konsoli i nie chce wrócić :) A
> jakiegokolwiek ruchu wkleja na chybił trafił różne kawałki tekstu.
Miałem coś takiego kiedyś, ale zrobiłem. Masz poprawnie skonfigurowane gpm ?

--
* Rafał 'kacper' Jeżak && kacper(at)slubice(dot)biz
* GG: 826971 Reg Linux User : #204797