[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SQUID - pytanko

From: Artur Frydel <spamerom_malpka_mowimy.nie>
Date: Wed Nov 03 2004 - 16:04:01 CET

On Tue, 2 Nov 2004 20:22:05 +0100, "Wojciech Grzelka"
<wojciech_grzelka@wp.pl> wrote:

>wielkie dzięki, ale squida skompilowałem tak:
>
>#
>./configure --prefix=/opt/squid --exec-prefix=/opt/squid --enable-delay-pools
> --enable-cache-digests --enable-poll --disable-ident-lookups --enable-truncate
> --enable-removal-policies
>
>dodałem parę wpisów w squid.conf i działa jak transparent proxy :)

A gdzie jest; --enable-linux-netfilter ? Czy przeczytałeś HOWTO które Ci
poleciłem? W przypadku squida przyda Ci się jeszcze; --enable-gnuregex
(aczkolwiek nie jest to potrzebne aby zrobić transparentnego squida).

>P.S. Może znasz przepis jak dopalić SQUID'a, bo kurde bez SQUID'a sieć na 40
>hotów chodzi lepiej :(

Jeszcze raz; przeczytaj dokładnie HOWTO o którym wspomniałem. Sprawdź,
czy masz wkompilowane w kernel opcje które tam są podane, sprawdź czy
masz odpowiednio ustawione ./configure.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
Moj prawdziwy email to; artur[at]ples-kropka-pl