[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SQUID - pytanko

From: Wojciech Grzelka <wojciech_grzelka_malpka_wp.pl>
Date: Tue Nov 02 2004 - 20:22:05 CET

wielkie dzięki, ale squida skompilowałem tak:

#
../configure --prefix=/opt/squid --exec-prefix=/opt/squid --enable-delay-pools
 --enable-cache-digests --enable-poll --disable-ident-lookups --enable-truncate
 --enable-removal-policies

dodałem parę wpisów w squid.conf i działa jak transparent proxy :)

WPISY:
httpd_accel_host virtualhttpd_accel_port 80httpd_accel_with_proxy
onhttpd_accel_uses_host_header oni jeszcze pare innych.....

P.S. Może znasz przepis jak dopalić SQUID'a, bo kurde bez SQUID'a sieć na 40
hotów chodzi lepiej :(