[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux i ATA66

From: FluID <arturpe_malpka_gazeta.pl>
Date: Tue Oct 05 2004 - 08:03:21 CEST

Dnia Mon, 4 Oct 2004 16:41:10 +0000 (UTC), przeczytałem od "Stachu
'Dozzie' K." <dozzie@dynamit.im.pwr.wroc.pl.nospam> coś takiego:

>A jaki to problem odpalic Linuksa z plyty, zmienic kilka (!) literek
>w fstab, poprawic kilka literek w lilo.conf i przeladowac LILO?

Niby żaden, ale to Linux bracie, więc na pewno nie jest to konieczne
;)

>Woody i nie archaizm? :)
Tu racja ;)

>Zreszta, Woody to nie Slackware. Probowales na pl.comp.os.linux.debian?
>(jeszcze nie sprawdzalem tej grupy)

A rozwiązenie brzmi - jestem cieniasem ;) Przecież debian przy
instalacji robi kernela 2.20 i żeby odczytał pozostałe ide trzeba mu
pokazać, żeby instalował z innym kernelem. Czyli wypisać bf24. A w
slacku po prostu bare.i ;)

>Sprobuj odpalic jakiegos Linuksa Live i sprawdz, o ile dyski na trzecim
>kanale beda widoczne, ktore moduly sa zaladowane.

Dzięki za pomoc

Artur
arturpe [malpa] gazeta.pl