[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: vi w slackware 10

From: Stachu 'Dozzie' K. <dozzie_malpka_dynamit.im.pwr.wroc.pl.nospam>
Date: Tue Oct 05 2004 - 00:08:13 CEST

On 2004-10-04, Konrad wrote:

> no właśnie... cała masa przycisków nawigacyjnych nie diała, nie chce mi
> się wyliczać. A dlaczego włącza mi się elvis jak wpisuję vi?

A sprawdzales, co to jest vi?
#v+
[dozzie@hans dozzie]$ ls -l `which vi`
lrwxrwxrwx 1 root root 5 2003-09-24 21:22 /usr/bin/vi -> elvis
[dozzie@hans dozzie]$
#v-

A ktore dokladnie przyciski nawigujace edytora vi nie dzialaja pod
Elvisem? Ha? Czytales samouczek vi? Czy moze mylisz vi z Vimem?

--
Stanislaw Klekot