[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Muza na Slacku !!!

From: SeBek <sebek-w1_malpka_wp.pl>
Date: Wed Sep 22 2004 - 11:33:28 CEST

Użytkownik "josue" <josue@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ciraoe$t7h$1@news.dialog.net.pl...
> Jak sprawdzic czy moja maszyna moze odtwarzac muze?Mam ZipSlacka na
laptopie
> Fujitsu Lifebook 690 Tx, czy jest jakas komenda ktora mi powie, ze nie mam
> zamontowanego dzwieku?

Witam

Spróbuj lsmod to wylistuje moduły które masz załadowane, jeśli beda tam
moduł snd-pcm... snd-mixer... i snd-twojakarta to masz załadowane i powinno
działac, najwyzej pobaw się mixerem. Jesli tego nie ma, to spórbuj załadować
modprobe snd-twojakarta (w moim przypadku modprobe snd-via82xx) a jeśli
wyskoczy ze nie ma takiego modułu to instalacja alsy lub przekompilowanie
jajka.

Pozdrawiam