[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Muza na Slacku !!!

From: harston <harston_malpka_cut_me.geek.one.pl>
Date: Wed Sep 22 2004 - 12:52:59 CEST

Dnia Wed, 22 Sep 2004 09:41:19 +0200, josue napisał(a):

> Jak sprawdzic czy moja maszyna moze odtwarzac muze?Mam ZipSlacka na
> laptopie Fujitsu Lifebook 690 Tx, czy jest jakas komenda ktora mi powie,
> ze nie mam zamontowanego dzwieku?

Najprosciej to:

cat /etc/passwd > /dev/dsp

Oczywiscie passwd mozesz zastapic dowolnym plikiem.
W wyniku tego polecenie powinienes uslyszec chwilowy szum/trzaski w
glosnikach, jesli tak sie nie stanie, to znaczy, ze cos jest nie tak.
Jesli korzystasz z ALSY, to najszybciej mozesz skonfigurowac ja poprzez
polecenie:

alsaconf

Jest to szybki i prosty konfigurator, ktory sam powinien wykryc Twoja
karte(zarowno PCI jak i ISA) i wprowadzi odpowiednie zmiany z
/etc/modules.conf