[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Instalacja Slackware X

From: Stachu 'Dozzie' K. <cut-to-last-hypen-dozzie_malpka_dynamit.im.pwr.wroc.pl>
Date: Tue Aug 31 2004 - 10:20:45 CEST

On 2004-08-28, n0d wrote:
> Zainstalowalem wczoraj najnowszego slacka, ale mam chyba pecha, bo w sumie
> nic nie dziala tak jak powinno(dodam, ze wybralem standardowe jadro ibare a
> pakiety wybieralem te co zwykle przy instalacji slacka ):
> - po pierwsze to nie wiem dlaczego nie ma modulu emu10k1, wpisuje "modprobe
> emu10k1" i wywala bledy :/;

Jak wywala bledy, to chyba modul jest? Troche malo napisales. Pokaz na
przyklad, jakie bledy wywala.
Ja osobiscie bym przekompilowal kernel.

> - w konsoli nie dziala mi mysz :/, gdy tylko probuje ja przesunac dzieja sie
> "dziwne rzeczy";

gpm ma zly protokol ustawiony. Jako root wpisz gpm -t help i poprobuj
wybrac odpowiedni. Jak dobierzesz, co trzeba, zapisz zmiany
w /etc/rc.d/rc.gpm

--
Stanislaw Klekot