[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Instalacja Slackware X

From: n0d <martins21_malpka_interia.pl>
Date: Sat Aug 28 2004 - 11:27:18 CEST

Witam,
Zainstalowalem wczoraj najnowszego slacka, ale mam chyba pecha, bo w sumie
nic nie dziala tak jak powinno(dodam, ze wybralem standardowe jadro ibare a
pakiety wybieralem te co zwykle przy instalacji slacka ):
- po pierwsze to nie wiem dlaczego nie ma modulu emu10k1, wpisuje "modprobe
emu10k1" i wywala bledy :/;
- w konsoli nie dziala mi mysz :/, gdy tylko probuje ja przesunac dzieja sie
"dziwne rzeczy";
Moze temu wszystkiemu jest winna konfiguracja mojego komputera?(ma to
znaczenie?) U siebie mam: plyte glowna Asusa P4P800, procek to Celeron 2,7 ,
karta grafiki Radeon9200, myszka optuczna na PS/2
Prosze o pomoc