[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: nforce2 i problemy z dĽwiękiem

From: DM <gg285920_malpka_gazeta.pl>
Date: Tue Aug 31 2004 - 08:35:41 CEST

No dobra to uciebie jest git, ja na Asus P4B-533E wogole w sraczware nie mam
dzwieku, czy to jest 8.0, 8.1, 9.0, 9.1 i 10. Nie pomagaja zadne zaklęcia,
nawet jak zainstalowalem wszystko z wszystkich plyt tez nie dziala. Nie wiem
dlaczego ale na innych dystrybucjach dzwiek dziala. To samo z karta
graficzna, stare wersje systemu wykrywaja ja, a nowe nie moga to jest chore,
i nie wazne czy to sraczware fedora etc.