[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: nforce2 i problemy z d¼wiêkiem

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Mon Aug 30 2004 - 23:43:50 CEST

On Mon, 30 Aug 2004 23:23:28 +0200, RedHand wrote:

> Witam...Mam problem z d¼wiêkiem (p³yta nforce2 + d¼wiêk zintegrowany).
[...]
> Odpalam sobie x'y i xmms - muzyka leci, ale...W momencie gdy leci muzyka
> z xmms to nie s³yszê d¼wieków z np. kadu (lub czego kolwiek innego)

Prawdopodobnie masz kartê, która nie obs³uguje jednoczesnego
odtwarzania kilku strumieni audio. Rozwi±zania s± generalnie dwa:
1. sprzêtowe: zainwestowaæ w lepsz± kartê d¼wiêkow±;
2. programowe: uzbroiæ siê w oprogramowanie, które bêdzie miksowa³o
kilka strumieni w jeden. Mo¿e to byæ np. esd[1] lub artsd[2],
ewentualnie dmix[3]. (niestety, ¿adnego z nich nie testowa³em. google
prawdê Ci powie :)

HTH

[1] http://www.tux.org/~ricdude/EsounD.html
[2] http://www.arts-project.org/ (zazwyczaj dostajesz razem z KDE)