[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z bluefish (slackware)

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Sat Aug 28 2004 - 11:29:18 CEST

On Sat, 28 Aug 2004 01:39:56 +0200, wojtaz wrote:

> Witam
> mam problem z instalacja bluefish'a, korzystam z slackware 10.0 i wydaje
> mi sie ze mam wszystko to - czego bluefish potrzebuje,
[...]
> Otoz komenda ./configure nie pokazuje zadnych bledow, (dziwi mnie tylko
> ze odnajduje sciezke do gtk w wersji 1.2.0 (checking for GTK - version

Nie wiem, co to bluefish, ale skoro szuka gtk+ a nie gtk+2, to znaczy, że
takie jest mu potrzebne. :-)

> Z kolei przy make zaczynaja sie problemy :
> In file included from parsedtd.c:159:
> parsedtd.h:138:24: missing terminating " character In file included from
> parsedtd.c:159: parsedtd.h:139: error: stray '\' in program
[...]

Stawiam na kiepsko napisany kod i/lub niezgodności z nowym gcc (które
jest bardziej restrykcyjne w sprawie kodu). Próbowałeś kompilować te
oprogramowanie innym gcc? (np. na innym systemie)

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl