[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Kontroler RAID Escalade 7006-2 + Slackware 10 = jestem pod wrażeniem...

From: AdamO <adamolszewski_malpka_op.pl>
Date: Thu Aug 19 2004 - 18:14:13 CEST

Witam

        Jakiś czas temu zapytałem na grupie o możliwie najlepszy wybór
dotyczący właśnie kontrolera RAID-owego. Jeden z Was poradził mi 3Ware.
Tak też zrobiłem i zaopatrzyłem się w Escalade 7006-2. Wsadziłem go na
ABIT-a IS7. Podłączyłem 2 Maxtory 200 GB ATA 133. Po uruchomieniu
dostępny biosowy konfigurator. Ustawiłem 'mirroring'.
        Zdecydowałem się na Slackware 10. Ujmę to tak. Spodziewałem się, że
będzie działało - prędzej czy później, ale to co się stało przerosło
moje oczekiwania. Byłem mocno nastawiony na konieczność 'grzebania' tu i
tam. Nie musiałem zmieniać absolutnie NICZEGO. Wszystko działa dosłownie
idealnie. Skorzystałem przy instalacji z jądra do obsługi ATA RAID i
wszystko działa.
        Pomijając moją mini-euforię i chęć podzielenia się z Wami tą właśnie
radochą, chcę tylko powiedzieć, że jeśli ktoś planuje postawienie czegoś
takiego i stać go na wyłożenie 680 zł na kontroler to bardzo gorąco
polecam właśnie 3Ware Escalade. Nie wiem oczywiście jak to będzie się
dalej spisywało, ale instalacja przebiegła zupełnie bezproblemowo.

        Pozdrawiam
        AdamO