[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slackware 10.0 i quakeIII

From: SeBek <sebek-w1_malpka_wp.pl>
Date: Thu Aug 19 2004 - 07:30:44 CEST

Użytkownik "m4r10l4" <m4r10l4@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:cg0s4n$g8s$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam. czy udało się komu¶ z was zagrać w quake III lub w
> enemy teritory i mieć dĽwięk?

Witam

Ja w q3 i ET mam dĽwięk i żadnych problemów z nim nie miałem. ET ładowało
sie dluzej niż pod Windows ale chodziło bez problemów. Z q3 miałem problem z
obrazem, fullscreen nie był wcale fullscreen, było troche pomniejszone i nie
wypełniało całego ekranu, ale to pewnie trzeba poprawić konfiguracje X-ów,
moze linijke z ModeLine dopisać, ale poki co moja bestia padła (zasilacz) i
nie moge sprawdzic :o)
Mam zainstalowanego (nie aktualizowałem starszej wersji tylko zainstalowałem
na nowo) Slacka 10.

Pozdrawiam

SeBek