[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

samba i ssl

From: basia <bmakos_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Fri Aug 20 2004 - 09:26:16 CEST

Witam,

Miałam za zadanie udostętnić zasoby w sieci LAN. Serwerek jest na Slacku
10 i z zainstalowaną sambą 3.0.5 wszystko działa OK, ale w celu
poprawienia bezpieczeństwa pomyślałem sobie, aby komunikacja w sieci
odbywała się w formie szyfrowanej (ssl). Wiem, że samba może kożystać z
ssl ale zastanawia mnie czy win 98 i XP poradzi sobie. Jeżeli ma ktoś
doświadczenie w tym i chciałby się podzielić to wielkie dzięki za każdą
formę pomocy (odpowiedzi na grupę, linki).

basia