[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Sydney Green [22] <kameleon_malpka_pertus.com.pl>
Date: Fri Jul 09 2004 - 10:07:43 CEST

Witam,

On Fri, 09 Jul 2004 00:54:51 +0200, toka <toka@ipv.ath.cx> wrote:
> fakt ze dany program mozesz skompilowac wedle wlasnych upodoban a nie tak
> jak ktos to juz zrobil wczesniej, dla wielu to jest wlasnie bardzo
> istotne..
Hmmm, sposrod dziesiatek (setek ?) aplikacji, ktorych uzywam pod Linuksem
tylko w przypadku _dwoch_ (nie liczac kernela) odczuwam potrzebe kompilowania
inaczej niz jest w dystrybucji. Gdyby nie dosyc skromna baza pakietow dla
Slacka, ilosc kompilowanego przeze mnie softu bylaby pewnie jeszcze mniejsza.
Moje doswiadczenia wskazuja, ze nie jestem odosobniony w checi do
korzystania z pakietow binarnych i wygody z tego plynacej.
Pozwole sam dopisac puente, aby nie bylo nieporozumien. Nie neguje slow
przedpiszcy: oczywiscie mozliwosc wlasnorecznej kompilacji jest dobra, ale
zdecydowanie nie nalezy tego przeceniac.

Pozdrawiam,
Sydney

--
Sydney Green [22] | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered by Athlon XP Processor