[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Sydney Green [22] <kameleon_malpka_pertus.com.pl>
Date: Fri Jul 09 2004 - 09:55:54 CEST

Witam,

On Thu, 08 Jul 2004 19:40:32 +0200, toka <toka@ipv.ath.cx> wrote:
> rozwiń/sprecyzuj, userzy slacka koszystaja badz nie z jakiej mozliwosci ??
> ze pod linuxa soft jest kompilowalny ?? czy ze korzystaja z windows bo nie
> da sie np czegos uruchomic pod linuxem ?
Chodzilo mi o kompilowanie calego systemu ze zrodel ... Czy ja naprawde
pisze tak niejasno, ze nie da sie wyrozumiec, tego co mam na mysli ?

> no to u mnie jest akurat odwrotnie
No i co z tym fantem poczniemy ? Ty mowisz tak, ja mowie inaczej, jak
rozstrzygniemy, po czyjej stronie jest racja ?
BTW, dlaczego nie ustosunkowales sie do fragmentow o pluginach Eclipsa
wylacznie pod win32 ?

> pisalem wczesniej ze uwazam ze windowsowi brakuje jeszcze sporo do linuxa
> a nazwalem windows shit (dlatego ze wychodze od zawsze z przkonania ze jak
> za cos place to wymagam a nie przyjmuje to co daja) Pod tym wzgledem do
Jesli dobrze rozumiem Twoje podejscie: placisz: wymagasz, nie placisz: nie
spodziewasz sie zbyt wiele ? Czyli, jesli przeniesiemy to na kwestie nie
brania, ale dawania/tworzenia (np. softu), to robiac cos za darmo bedziesz
sie mniej przykladal niz robiac cos (nawet to samo ) za konkretna
gratyfikacje finansowa ? Przeciez takie podejscie oznaczaloby smierc idei
OpenSource, zwlaszcza w sferze drobnych projektow.
BTW, wszystkie analizy TCO wykazuja, ze koszt nabycia systemu jest
pomijalny z kosztem jego uzytkowania ...

> Linuxa nie mozna miec zadnego zarzutu. Przymykam wiec oczy na to ze sa
> jakies wyjatki gdzie cos sprawuje sie lepiej pod win niz pod linux.
Czyli Linuksowi wybaczasz wiecej niz Windowsowi ? Przeciez to jest wyrazne
faworyzowanie jednego rozwiazania ...

> Odnosnie Linuxa sposrod aplikacji z roznych kategorii jest jednak dosc duze
> pole do wyboru i mysle ze zawsze mozna wybrac cos czym sie akurat czlowiek
> zadowoli
Ja nie mam zbyt duzych wymagan, a sa jednak rzeczy, ktorych nie moge robic
pod Linuksem w chociaz minimalnym stopniu odpowiadajacym temu, jak robie to
pod Windowsem.

Pozdrawiam,
Sydney

--
Sydney Green [22] | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered by Athlon XP Processor