[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Thu Jul 08 2004 - 19:40:32 CEST

Sydney Green [22] wrote:

> Po pierwsze, pod Windowsem sa rowniez rzeczy, ktorych nie da sie zrobic
> pod Linuksem ... (niestety). Po drugie, ile uzytkownikow Slackware'a (aby
> nie odchodzic za bardzo od tematyki grupy ;)) korzysta z takiej mozliwosci
rozwiń/sprecyzuj, userzy slacka koszystaja badz nie z jakiej mozliwosci ??
ze pod linuxa soft jest kompilowalny ?? czy ze korzystaja z windows bo nie
da sie np czegos uruchomic pod linuxem ?

> Nie tyle pominalem, ile wydal mi sie chybiony. Rowniez uzywam Eclipse'a,
> glownie pod Linuksem, i musze przyznac, ze jakos nie wydaje sie powalac
> wydajnoscia w stosunku do wersji windowsowej.
no to u mnie jest akurat odwrotnie

> Przyznam, ze nie kojarze tego aspektu Twoich wypowiedzi, ale skoro
> przyznajesz, ze sa rzeczy, w ktorych Windows jest lepszy, to jakos stoi to
> w opozycji do Twoich pogladow, ze Windows to shit, a Linux roxx.

pisalem wczesniej ze uwazam ze windowsowi brakuje jeszcze sporo do linuxa
a nazwalem windows shit (dlatego ze wychodze od zawsze z przkonania ze jak
za cos place to wymagam a nie przyjmuje to co daja) Pod tym wzgledem do
Linuxa nie mozna miec zadnego zarzutu. Przymykam wiec oczy na to ze sa
jakies wyjatki gdzie cos sprawuje sie lepiej pod win niz pod linux.
Odnosnie Linuxa sposrod aplikacji z roznych kategorii jest jednak dosc duze
pole do wyboru i mysle ze zawsze mozna wybrac cos czym sie akurat czlowiek
zadowoli