[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Thu Jul 08 2004 - 19:31:53 CEST

Dominik L. Borkowski wrote:

> a tam. nastepna idiotyczna logika w stylu gentoo. poprawnie brzmialoby to:
> 'co znacznie ulatwia/pozwala na wydajnosc [..]'. to, ze cos jest dostepne,
> nie znaczy, ze bedzie automagicznie lepsze. to, ze bedziesz mial dostep do
> planow budowli szopy, nie oznacza, ze automagicznie zawsze lepsza szope
> niz profesjonalny konstruktor sklecisz.
nie przeklada sie to wogole z prawda co napisales, Gentoo po pelnej
kompilacji od wlaczenia kompa 8 sek. do startu KDE to chyba o czyms
swiadczy.
Wiele pism , serwisow i ludzi ktorzy to testowali potwoerdzaja nawet 20-30%
wzrost wydajnosci spowodowany w gentoo tym ze jesct calkowicie
kompilowalne.

> z tej dyskusji, i poprzednich, latwo zauwazyc, ze J.J. wie duzo wiecej od
> ciebie. nie ma zadnych 'uprzedzen', nie jest tylko slepy odnosnie linuxa.
> nie bawi sie w bezsensowna propagande.
o tym ile ja wiem to ty niewiele mozesz wiedziec, i szcerze mowic malo sie
tym przejmuje. Nie robie zadnej propagandy, ktos pyta ja odpowiadam. Nie
sieje tu czegos w stylu LUdzieee uzywajcie linuxa bo windiowsa sie nie
da... nie zauwazyles ?