[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Dominik L. Borkowski <dom_malpka_vbi.vt.edu>
Date: Thu Jul 08 2004 - 14:38:33 CEST

toka wrote:

> - pod linuxem masz mozliwosc cale oprogramowanie kompilowac sam, na
> wlasnej maszynie, pod konkretna architekture, co znacznie wplywa na
> wydajnosc dzialania takiego programu

a tam. nastepna idiotyczna logika w stylu gentoo. poprawnie brzmialoby to:
'co znacznie ulatwia/pozwala na wydajnosc [..]'. to, ze cos jest dostepne,
nie znaczy, ze bedzie automagicznie lepsze. to, ze bedziesz mial dostep do
planow budowli szopy, nie oznacza, ze automagicznie zawsze lepsza szope niz
profesjonalny konstruktor sklecisz.

> btw. ani razu nie tupalem nogami ;)) uwierz to co mowie jest wpelni
> sprawdzone i poparte. Ja pozatym nie neguje zdania innych (jak ktos lubi
> winde to jego sprawa, o tym juz pisalem), a nie jak robi to kolega
> Jankowski, widocznie ma chlopak jakies dziwne uprzedzenia.. ;))

z tej dyskusji, i poprzednich, latwo zauwazyc, ze J.J. wie duzo wiecej od
ciebie. nie ma zadnych 'uprzedzen', nie jest tylko slepy odnosnie linuxa.
nie bawi sie w bezsensowna propagande.