[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Wed Jul 07 2004 - 19:57:35 CEST

On Wed, 07 Jul 2004 14:16:27 +0200, toka wrote:

> zaskocze Cie - wiem LOL ;))

> a powiedz Ty mi kto dzisiaj rozsadny uzywa Konquerora do przegladania www ??
> Konqueror syfi czesc stron, IMHO kazdy "normalny user" uzywa
> mozilki/netscape albo opery.

> nie tylko na lokalnym

*Znakomicie* sprawdza się do przeglądania plików _wyłącznie_ na
lokalnym dysku.

> no to widzisz sam jakie Linux tu ma plusy ? Masz wybor jesli chodzi o wm a
> to wciaz ten sam Linux ;)

Nie odwracaj kota ogonem. Zapomniałeś, od czego ten wątek się
zaczął? Wyśmiałeś pracę na W2k z 64 MB ramu. Teraz pokaż mi
środowisko, które funkcjonalnością nie ustępuje W2k, a da się na nim
komfortowo pracować z taką ilością pamięci.

> ps. jakbys tak sobie na kartce napisal windows vs linux, gleboko sie
> zastanowil i zaczal stawiac plusy i minusy to zobaczylbys gdzie jest ich
> wiecej (na pewno nie przy windows)

Gwoli wyjaśnienia: nie jestem zwolennikiem Windows. Jestem za to
przeciwnikiem uprzedzeń i drażni mnie, gdy ktoś mówi, że system XYZ
śmierdzi z powodu ,,bo tak''.

> z logicznego punktu widzenia - tak.

Chleb też Ci śmierdzi, bo musisz za to zapłacić?

> Nie powiesz mi chyba ze M$ nie smierdzi $ ??

Bo trzeba za niego zapłacić? Trzeba.

Widzę, że ominęły Cię wiadomości związane z roszczeniami SCO
wobec IBM i całej reszty?

> Powiedz to na innych grupach linuxowych, ciekawe co ci odpowiedza..?

1. ,,linuksowych''.
2. na każdej grupie dyskusyjnej znajdzie się jakiś troll, masz rację.

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl