[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: toka <toka_malpka_ipv.ath.cx[cut-this>
Date: Tue Jul 06 2004 - 18:48:42 CEST

Jakub Jankowski wrote:

> Pozory mylą.
niekoniecznie

> To pokaż mi coś, co zintegruje Ci się z fluxboxem tak, jak Konqueror z
> KDE, Nautilus z GNOME, czy Explorer z Windowsem.
nie uzywam ani Konquerora pod KDE ani Nautilusa pod Gnome nawet jak uzywalem
windows to nie uzywalem Explorera.
Pod windows uzywalem Total Commandera czy jak on sie tam wtedy nazywal
Windows Commandera...
Dlatego preferuje tego typu managery jak chyba wiekszosc "porzadnych"
userow , mysle ze MC sprawdza sie zawsze znakomicie..
Do fluxboxa moge zaproponowac ROX Filer, sprawdza sie znakomice w tym co
powinien robic "explorer plikow/katalogow"

> ps. nie rozwinąłeś tematu teraźniejszości w kontekście genezy Linuksa i
> ,,śmierdzenia $''. skończyły Ci się argumenty? :)
ohh bron Boze, po prostu niedostrzeglem Twojego "Rozwiń" na samym dole..
(mój bląd)

pisząc ze mowimy o terazniejszosci mialem na mysli fakt ze aktualnie na
dzien dzisiajszy Linux jest free a Windows nie... to tyle.