[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Tue Jul 06 2004 - 03:59:31 CEST

On Mon, 05 Jul 2004 16:48:26 +0200, toka wrote:

> heheh widze ze ty to jestes z tych co to lubia na gotowe miec wszystko...

Pozory mylą.

> z fluxa mozna zrobic kombain prawie jak kde jesli chodzi o
> funkcjinalnosc trzeba tlko przy tym posiedzec sporo; malo tego taka
> samoroba nie pochlania tyle co KDE..

To pokaż mi coś, co zintegruje Ci się z fluxboxem tak, jak Konqueror z
KDE, Nautilus z GNOME, czy Explorer z Windowsem.

ps. nie rozwinąłeś tematu teraźniejszości w kontekście genezy Linuksa i
,,śmierdzenia $''. skończyły Ci się argumenty? :)

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl