[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: nomysz <aa_malpka_bb.pl>
Date: Mon Jul 05 2004 - 01:15:54 CEST

MikeX wrote:
> Krzysiek wrote:
>

> 5.chcialbym podkreslic ze mam dopiero 9 lat:D

Nie wiem czy to nie prowokacja, ale jezeli nie, to widac ze tyle masz
lat. Kuzwa... jak sie nie czepiam ortografow, tak "tesz" mnie tak
wkuzwia, ze az "se" zapale :] A o klasyfikacji dystrybucji tez masz
slabe pojecie.

A co do tworcy watku... Nie wiem... mozee to moje zdanie, ale uwazam, ze
ten kto uzywa mandrake uzywa tez KDE albo Gnome. Taka kombinacja w
porownaniu z WinXP wypada bardzo slabo jezeli chodzi o szybkosc
dzialania. Tak, ze jezeli chcesz miec cos lepszego niz XP ...
lepszego... totez wzgledne pojecie. Na pewno bedzie inaczej. Jezeli
zalezy Ci na szybkosci dzialania, to nie baw sie w 'desktop menagery'
ino w window menagery.

Pozdrawiam
nomysz