[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Linux vs WindaXP

From: MikeX <mikex9_malpka_wp.pl>
Date: Sat Jul 03 2004 - 20:06:41 CEST

Krzysiek wrote:
> Witam wszystkich Linuxowców!
>
> A więc rozpocznę od początku. Mam WindęXP ale nie wiem czemu, coś mnie
> ciagnie do Linuxa. Co prawda wybrałem Mandrake, chociaż jest to podobno
> najprostszy Linux, dla mało wymagających.
>
> 1.) Ciekawi mnie temat czym się "wybija" Linux (Mandrake) ponad WindęXP.
> Słyszałem (i na stronach czytałem) o jego największej wyższości z powodu
> nie wieszania się. Ale mam XP od półtora roku, duużo na nim pracuję (
> multimedia itp) i ani razu mi się nie zawiesił (serio serio). A na
> grupach Linuxa czytam że jednak się Linux wiesza...
> [...]
siemka !!
1.dlatego poniewasz nie ma wirusow, nie stracisz danych na dysku jak,nie
zawiesza sie w drewnie xp jest sensacja jak sie nie
zawiesza;),instalacja prostrza nisz drewno xp ;),wszystko ci od razu
wykrywy monitor,karte dzwiekowa itd.2.Nie zalatwisz se windy jak
bedziesz ostrozny a latwo sie zaklada partycje w mandrake i formatujesz
tylko ta partycje;)3.mandrake jest to najlatwiejsza dystrybucja potem
jest fedora potem slackware potem gentoo potem freebsd;)
4.mozna ale musisz na necie poczyrtac;)
5.chcialbym podkreslic ze mam dopiero 9 lat:D

Slackware powered by MikeX