[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack current w domu, czy jest w ogóle sens?

From: Patryk <patrykx_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Sat Apr 17 2004 - 14:03:04 CEST

NKG wrote:
> cze
>
> Używam kompa do łączenia się z internetem. Czasem jakiś film się obejrzy.
> Coś napisze i wydrukuje. W C++ się pobawi...
> Czy więc do takiego użytkowania w ogóle ma jakiś sens slackware-current
> ??? Miałem stabilną wersje 9.1 i byłem z niej bardzo zadowolony. Wszysto
> pięknie chodziło. Jądro se tylko aktualizowałem ze śródeł i KDE. Teraz
> zacząłem się bawić slackware-current i wszystko się psuje ;(
> A najbardziej już te fonty. Zainstalowałem ze slackcurrent na czystej
> partycji. Okazuje się, że nie ma Helveticy która w 9.1 bardzo ładnie
> [...]

moze poczekaj troche, niedlugo wyjdzie nastepna wersja stable
gdzies pisali ze ma to nastapic w kiwetniu

ja mam mniej wiecej currenta i sa straszne problemy z czcionkami
kde 3.2.1 z paczki nie chodzi z xfree 4.4.0 trzeba samemu kompilwac
ja ustawilem czcinke luxi sams, ladnei wyglada i ma wszystko polskie
czcionki ttf-bistream nie maja polskich znakow :-(
w katalogu /testing jest inny serwrer graficzny X11 pocztaj changelog

Patryk