[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack current w domu, czy jest w ogóle sens?

From: Corvin <corvin.dun.wytnijto_malpka_wp.pl>
Date: Sat Apr 17 2004 - 11:32:57 CEST

NKG popełnił:

>> Ale tu pytanie czy masz
>> najświeżego Currenta.

Sprawdź czy masz te pakiety.
x/xfree86-4.4.0-i486-2.tgz: Upgraded to fontconfig-2.2.2, freetype-2.1.7,
and Xft-2.1.5.
x/xfree86-devel-4.4.0-i486-2.tgz

> Nie próbowałem aktualizacji, a jedynie zainstalowałem od nowa na innej
> pratycji prosto ze slack-current na dysku. Wszystko ładnie i pięknie prócz
> tego, że w KDE jest tylko kilka czcionek i to niepolskich. Brakuje
> najważniejszej Helveticy, chociaż jak patrzę do folderów to ona tam jest i
> inne czcionki też!

Centrum Sterowania/ Instalator czcionek, dodaj czcionki.
Może też tak być, że nie masz uprawnień do czytania tych czcionek (chmod)

> Nie wiecie jak je uaktywinć? Tylko pleas, nie mówcie żebym se zaimortował
> TTF z windy !!! Bo bez Helveticy takiej jaka była w XFree 4.3.0 to dla
> mnie zamienił stryjek siekierke na kijek!

Przesadzasz.

> A w ogóle to co powiecie na coś takiego:
> Zainstalować wszystko ze slack-current prócz XFree 4.4.0, jego
> zainstalować starego z 9.1 stable, a KDE nie instalować w ogóle. Następnie
> ściągnąć źródła KDE z www.kde.org i skompilować. Co ???

Jak ściągniesz takie źródła, które dadzą skompilować dla XFree 4.3
to czemu nie. Polecam jeśli wiesz co robisz, można też skorzystać
ze Slack.Builda ale tam mogą być konieczne ręczne modyfikacje.

Jak tego nie wiesz to nie wiem jak sobie poradzisz z powyższymi:
upgradepkg, swaret, slapt-get itd.

> Sorry, ale jeśli chodzi o upgrade to jestem lamerem, dopiero się za niego
> biorę... Tym bardziej, że w domu sam za wiele nie nawojuje, bo łącze się
> przez modem :-/
> Co miałeś na myśli ?

Możesz okazyjnie chodzić do szkoły ściągać nowe pakiety z Currenta,
robić ręczny upgrade, mało wygodne ale całkowicie wykonalne.

--
Pozdrawiam,
Corvin