[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Slack current w domu, czy jest w ogóle sens?

From: NKG <nkg_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Fri Apr 16 2004 - 22:19:11 CEST

cze

Używam kompa do łączenia się z internetem. Czasem jakiś film =
się obejrzy.
Coś napisze i wydrukuje. W C++ się pobawi...
Czy więc do takiego użytkowania w ogóle ma jakiś sens slackware=
-current ???
Miałem stabilną wersje 9.1 i byłem z niej bardzo zadowolony. Wszy=
sto pięknie
chodziło. Jądro se tylko aktualizowałem ze śródeł i KDE. Te=
raz zacząłem się
bawić slackware-current i wszystko się psuje ;(
A najbardziej już te fonty. Zainstalowałem ze slackcurrent na czyst=
ej
partycji. Okazuje się, że nie ma Helveticy która w 9.1 bardzo ł=
adnie
wygląda :(

Ale dosyć jojcenia. Proponuję zrobić taką "białą listę" p=
akietów z którymi
ogólnie nie ma problemu, oraz "czarną listę" z którymi jest ich=
 najwięcej i
jeśli komuś uda się ujażmić jakiś pakiet z czarnej listy to=
 niech da znać
jak to zrobił. Co Wy na to?

--
Pozdrawiam