[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack current w domu, czy jest w ogóle sens?

From: Jacek Bajor <denatoorat_malpka_poczta.gazeta.pl>
Date: Mon Apr 19 2004 - 21:40:07 CEST

On Fri, 16 Apr 2004 20:19:11 +0000, NKG wrote:

> Ale dosyć jojcenia. Proponuję zrobić taką "białą listę" pakietów z którymi
> ogólnie nie ma problemu, oraz "czarną listę" z którymi jest ich najwięcej i
> jeśli komuś uda się ujażmić jakiś pakiet z czarnej listy to niech da znać
> jak to zrobił. Co Wy na to?

gtk-2.4 na czarną. Nie mogłem później uruchomić xfce4. Podobno jeśli
się korzysta z currenta to należy zapgrejdować wszyściutko, najlepiej
za pomocą swaret (www.swaret.org), bo ściąga tez zleżności. Ja mam
9.1 i apgrejdowałem teraz tylko niektóre pakiety, które były mi
potrzebne w nowych wersjach (np. hpijs ze sterownikami do mojej drukarki).

pozdrowienia, Jacek

http://www.europrojekt.biz.pl