[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: najnowsze xfree

From: maciek kanski <nie.dorobilem_malpka_sie.maila>
Date: Sun Mar 28 2004 - 15:38:30 CEST

Corvin wrote:
> Przeleciałem mnustwo plików
> configuracyjnych. Może wiesz jak w tym xml'owym pliku /etc/fonts/local.conf
> ustawić tak aby anty alias
nie wiem, bo nie miałem takiej potrzeby, ale tu jest opis:
http://pdx.freedesktop.org/~fontconfig/fontconfig-user.html
wszystko się da tam ustawić:)
> Czy zmiany
> w local.conf od razu wchodzą
> w życe po restarcie X, czy trzeba zrobić fc-cache -f -v?
fc-cache na pewno i radzę restart Xservera.
> A moze to co renderuje Xfree 4.4.0 jest po prostu niskiej jakości?
> Czy to mozę być wina driverów NVidia?
Ja mam Xfree 4.4.0 z NVidia 1.0-5336 i jest super. Oczywiście Load
"freetype" w XF86Config.
Czytałem kiedyś http://www.xfree.org/4.4.0/fonts.html i jest tam sporo
informacji na temat tych fontów. Gtk domyślnie integruje się z Xowym
wygładzaniem i jest u mnie dobrze, może powinieneś wgryźć się w
bibliotekę qt, bo być może to ona tutaj odpowiada za złą jakość czcionek.

Pozdrawiam