[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Lamerskie - prawa htdocs i samba

From: Krzys-iek <admin.a.krionix.ten>
Date: Sun Mar 28 2004 - 15:50:44 CEST

witam, cos namieszalem z prawami var/www/htdocs i podfolderow

Moze ktos wkleic ls z prawami? Do htdocs i jakie prawa maja foldery juz
widoczne z netu oraz poszczegone pliki, cos mi nie chce dzialac prawo zapisu
(czyli kasowania) z udostepnionego folderu przez sambe

mapuje z windowsa i nie moge skasowac z tego zmapowanego dysku niczego...

[www$]
 comment = Server WWW
 browseable = no
 path = /var/www/htdocs
 hosts allow = 192.168.0.3
 hosts deny = all
 writeable = yes
 browseable = yes
 valid users = krzysiek
 write list = krzysiek
 public = no
; create mask = 0777
; directory mask = 0777

tak to ustawilem w smb.conf i cholera nie moge usunac nic, serwer www dziala
tylko jak katalog htdocs ma prawo 777 i wszelkie pliki w glab tez 777, wtedy
podaje na stronie obrazki, ja moge kasowac pliki ze zmapowanego dysku
(mapuje dla krzysiek i haslo podaje oczywiscie).

Dzieki, wiem ze to lamerskie...