[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: cozawierają obrazy iso

From: Fidodido <fidodido_malpka_npnet.org>
Date: Tue Mar 23 2004 - 22:02:03 CET

Dnia Tuesday 23 of March 2004 19:53 Krzysiek <rluser@Ogazeta.pl>
napisał:

> Szczegół, fakt jest taki że powiedzmy szczerze to jak ktoś używa
> fvwm95 to mu kde czy gnom nie potrzebny i płytka 2 jest
> niepotrzebna.
no niedawno dopiero co też na to wpadłem ;]

> Swaret (chyba dobrze napisałem) doinstaluje nam z
> sieci kde i to w wersji najnowszej jak wskażemy odpowiedni serwer.
no i tu jest duuuuży +
właśnie tak zrobiłem (bo nie było jak inaczej ;p) i w sumie to nawet
lepiej mi wyszło, bo nawet jeśli bym już zainstalował KDE z cd'ka to
i tak musiałbym go później upgrade'ować, a tak to sobie odrazu
najnowsze KDE pobrałem z sieci (czyli zaoszczedziłem trochę czasu)

heh, ale ze mnie fizolof... ;]

--
Slackware Linux user
Pozdrowionka