[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: cozawierają obrazy iso

From: michal <anty.sp_malpka_m.com.pl>
Date: Wed Mar 24 2004 - 21:37:11 CET

dnia Tue, 23 Mar 2004 22:02:03 +0100,Fidodido wystukal:

> właśnie tak zrobiłem (bo nie było jak inaczej ;p) i w sumie to nawet
> lepiej mi wyszło, bo nawet jeśli bym już zainstalował KDE z cd'ka to
> i tak musiałbym go później upgrade'ować, a tak to sobie odrazu
> najnowsze KDE pobrałem z sieci (czyli zaoszczedziłem trochę czasu)

Bylbys tak uprzejmy u napisal jak to zrobiles. Wlasnie sie mecze ze
swaretem i cos nie moge go oswoic. Niby wpisalem zrodla w swaret.conf i
daje:
swaret --install kde
a on mi pisze ze nie moze znalezc takich paczek. Nie wiem zupelnie gdzie
szukac problemu.

pozdrawiam
--
michal
"Feministkami zostają kobiety, które uważają się za gorsze od mężczyzn i