[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Flash Player i slack 9.1

From: Pablo <pablo_malpka_no.spam.pl>
Date: Fri Mar 05 2004 - 13:48:37 CET

On Fri, 05 Mar 2004 11:16:00 +0100, Pawel Mazur wrote:

> Ale z flashem i esd/artsd jest problem z opóźnionym dźwiękiem.
> Udało mi się do przypadkiem rozwiązać przy okazji instalacji
> ALSA (akurat 1.0.2c) z OSSem. Nie wiem, co zepsułem ;)
> ale flash zaczął odtwarzać dźwięk bez pośrednictwa esd/artsd.
Pokombinuje, może coś w końcu ruszy :)

> DB 8.1.7 śmiga pod slackiem 7.1, innych wersji nie testowałem.
Oracle9i 9.2... też śmiga pod slackiem 8.1, niestety różnica w glibc
powoduje że już nie śmiga pod 9.1.
Próbowałem w jakiś sposób doinstalować stare glibcy ale niestety
popieprzyło sie konkretnie i musiałem przeinstalować /

> Wersję Slacka musisz dobrać w ten sposób, żeby wersje bibliotek
> (głównie glibc) odpowiadały wersjom dystrybucji "certyfikowanych".
> Znajomy zrobił też hybrydę - zainstalował odpowiednią wersję glibc
> "obok" wersji z pakietu. Podobno działało :)
Mógłbyś sie dowiedzieć jak to zrobił? Nie chce sam kombinować bo
już raz musiałem przeinstalować system, a w sieci ciężko znaleść
jakąkolwiek informacje na ten temat. Znalazłem coś ale po.... rosyjsku
:( Z tego co potrafiłem odczytać uruchomili Oracle 9.1 na Slack 9.1,
:szokda tylko że sie nie pofatygowali z przetłumaczeniem dokumentu na
ogólnoznany język

Pozdrawiam
Pablo