[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Flash Player i slack 9.1

From: Pawel Mazur <rpm_malpka_go2.pl>
Date: Fri Mar 05 2004 - 11:16:00 CET

Pablo wrote:
> gflashplayer i plugin flasha w mozilli przestał z siebie
> wydawać dźwięki.

Spróbuj odpalić 'esd' w tle.

Ale z flashem i esd/artsd jest problem z opóźnionym dźwiękiem.
Udało mi się do przypadkiem rozwiązać przy okazji instalacji
ALSA (akurat 1.0.2c) z OSSem. Nie wiem, co zepsułem ;)
ale flash zaczął odtwarzać dźwięk bez pośrednictwa esd/artsd.

> Dodatkowo pojawiły sie problemy z instalacją Oracle
> 9.2x (ale to temat na inny post).

DB 8.1.7 śmiga pod slackiem 7.1, innych wersji nie testowałem.
Wersję Slacka musisz dobrać w ten sposób, żeby wersje bibliotek
(głównie glibc) odpowiadały wersjom dystrybucji "certyfikowanych".
Znajomy zrobił też hybrydę - zainstalował odpowiednią wersję glibc
"obok" wersji z pakietu. Podobno działało :)
Oracle do Linuxa podchodzi jak do jeża, to inna sprawa :)

--
Paweł M., Melyan
mv ~/.signature /dev/amba ;)