[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Zepsułem.....lilo? :O

From: tomjas <tomjas_malpka_DELETEITpoczta.onet.pl>
Date: Fri Feb 27 2004 - 11:20:45 CET

W artykule <c1lg0a$rbj$1@inews.gazeta.pl> Kekacz napisał(a):

> Dziwna rzecz. Po instalacji slacka chcialem zmienic w lilo czas na
> uruchomienie domyslnego systemu z 1,5 minuty na 3 sekundy.
> Standardzik, jako root vim /etc/lilo.conf i tam zmienilem, tylko wczesniej
> cholera nie poczytalem jak sie wychodzi z vima :|
> Skonczylo sie na ........ ctrl+alt+del
> Po restarcie lilo pokazalo sie z niezmienionymi danymi, co mnie nie dziwi,
> pozniej chcialem znowu wyedytowac lilo.conf i qupa. Pokazuje tylko ze w
> katalogu /etc/ jest lilo.conf.swp i ma niezbyt ciekawą zawartość.
> Co jest? Czy ten plik to "prawdziwe" lilo.conf (zmiana nazwy) czy trzeba
> [...]
Witam.
Po ponownej edycji lilo.conf za pomoca vima powinien Cię zapytać czy
chcesz edytować plik lilo.conf.swp. Pliki z rozszerzeniem .swp powstają
gdy nieprawidłowo wyjdziesz z vima. Śmiało można się zgodzić na edycję i
potem zapisanie przy wyjściu (ZZ albo <esc> i potem :wq). Potem żeby ten
komunikat sie nie pojawiał musisz usunąć plik lilo.conf.swp.
Pozdrawiam.

--
tomjas
tomjas@DELETEITpoczta.onet.pl