[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem z iptabels, SELinux

From: dante <d_gora_malpka_orca.milla.edu.pl>
Date: Fri Feb 27 2004 - 11:05:03 CET

Witam Grupowiczy

Mam mały dla was pewnie problemik ale dla mnie to jest duży :(. Jestem
początkującym jeżeli chodzi o linuxa.
Musze zrobić system bezpieczeństwa oparty o produkty Open Source.
Początkowo próbowałem coś zrobić na Debianie ale szło to opornie więc
przerzuciłem się na Slacka.
Mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto mi pomoże, zainstalowałem slacka 9.1
ale nie wiem jaki tryb instalacji jest najlepszy nie chce instalowac pelnej
wersji jezeli maszyna beddzie robila za router, firewall, IDS, proxy :(
I druga sprawa to selinux sciagnąłem najnowszą wersje ze stronki
www.nsa.gov/selinux ale po z kompilowaniu nowego jajka nie zauważyłem
zadnej różnicy. Co trzeba zrobic ???

Pozdrawiam

Dante