[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ip publiczne na iptables

From: Tom <america1_malpka_go2.pl>
Date: Thu Feb 19 2004 - 23:07:44 CET

calkowicie sie nie zgadzam,

co do NAT realizuja!!!! mam kontakt z routerami CIsco , odsylam do
www.cisco.com

glupoty gadacie, ten sposob to marnowanie adresow IP!!!!!
no jak ktos ich ma 151900 ;) to se moze tak robic,

dzwonilem do Chip'a to samo mi powiedzieli,
nie przydziela sie publicznych adresow w ten sposbo!!!!
od tego jest DNAT i SNAT

nie mylcie pojec SNAT DNAT MASKARADA, myslicie ze NAT zluzy tylko do
udostepnienia netu userom z LANu?

no jak uwazacie ze ludzie z CHIP'a sa amatorami to ja dziekuje

nie ma roznicy czy jest ficzynie do NIC przydzielony 192.168.1.1 czy
80.1.1.1

jak zrobie SNAT DNAT z prywatnego na publiczy to ten komp bedzie widoczny
ppod publicznym, efekt ten sam, a nie marnujemy adresow