[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ip publiczne na iptables

From: Grung <ojc_malpka_iec.rydzyk.one.pl>
Date: Thu Feb 19 2004 - 21:45:47 CET

Użytkownik SzAmO napisał:

> pewnie ze realizuja.. ale nie uzywa sie NAT do przydzielania publicznych
> IP.. zastanow sie nad tym...

Widocznie kolega sam nie wie o co chodzi :) Bo przydzielenie adresu IP a
NATing to 2 rozne rzeczy... Osobiscie nigdy nie ustawialem komus IP
zewnetrznie ale jestem pewien jednego NATem to mozesz kumplowi neostrade
rozdzielic zeby sie cieszyl ze ma neta... O wlasnie to jest dobry
przyklad dlaczego jak mam neostrade+ to nie mam adresu 192.168.x.x ?
tylko jakies tam 80.x.x.x?? Pomysl gosciu

> to tylko bedzie 'dzialac' ale nie dzialac... widac jakich masz madrych
> adminow w sieci... wspolczuje

Niestety taki ten juz net jest ;/ wszystko zNATowane... a admini
niewiedza jak cos dobrze zrobic i jeszcze tlumacza innym glupoty

> publiczna pule adresow dzielisz sobie na dwie podsieci... jedna jest od
> strony TPSA a druga wewnatrz Twojej sieci... i to dopiero jest publiczny
> IP... rozrysuj to sobie jezeli nie pojmujesz...

Mysle ze mu sie to nieuda...

--
Grung