[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Restart Linuksa

From: slawul <slawul_malpka_no_spam_o2.pl>
Date: Sun Jan 18 2004 - 17:36:43 CET

Użytkownik Jacol napisał:

> Tu coś jest,

> tu jeszcze,

> i tutaj.
>
> Wydaje mi się że "sterowniki" do twojego procesora nie są wkompilowane w
> jądro (najlepiej na stałe a nie w module). Jaki dokładnie masz typ
> procesora ???

Dzięki za odzew!
Mam Celeron 500 ,a Slack jest 9.1 gdy pierwszy raz zainstalowałem to
chyba z 2 tygodnie się pocieszyłem aż w czasie kompilacji mi się
wszystko zawiesiło i nic nie pomogło i wszystko padło tak że na nowo
cały dysk formatowałem i oba systemy instalowałem. Od tej pory nie mogę
sobie poradzić z tym problemem, gdyż boję się że w każdej chwili może
się zawiesić i tylko Reset na obudowie może to ruszyć - co nie jest
najlepszym pomysłem, ale inne nic nie dają. Już nawet myślę że jak znów
  wszystko padnie to może na innej partycji zainstaluję np. XFS co o tym
sądzicie - w tej chwili jest na ext3. Przyznam się że kiedyś koleś mi
podtakował trochę w BIOS-ie procesor co nie było najlepszym pomysłem i
wróciłem do standardowych ustawień, ale to było rok temu i chwilowo
Linuxa nie miałem zainstalowanego. Może to się teraz odbija na Slacku,
sam nie wiem. Póki co coś tam mogę jeszcze robić, ale tylko pod konsolą
bo pod X-ami zawiesza się nieco szybciej niż pod konsolą. Myślę nawet
zainstalować patch pod konsolę na 100MHz bo odświeżanie w 60 jest
zabójcze dla moich oczu.
Pozdrowienia.
--
Slawul.