[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: W pełni "przejsc" na -= Slacka [??]

From: Maciej Bliziński <nie.pisz_malpka_na.to>
Date: Sun Jan 18 2004 - 21:38:29 CET

begin ;-) quote from news <seidokan@o2.pl>:
> - Mam pytanie czy ktos z was w pełni przeszedł na Slacka 9.1 np.

Tak, na Slacka 9.1

> i nie uzywa juz zjebajego windowasa,

Nie używa.

> - chce przeskoczyc calkowicie na Linuxa, bo na razie uzywam go w ramach
> serwerka tylko,

Ja też od tego zaczynałem.

> - tu nasuwa mi sie pytanie jak sobie radzi linuxik tzn czy mozna robic na
> nim wszystko co na windzie (mówie o kozystaniu z Photoshopa, ogladaniu
> fimów - dostepnosc codekow?,

Samego Photoshopa jako takiego to nie, ale jest Gimp.

> - czy dane na facie 32 mozna przekonwertowac na linuxowa partycje [z tego co
> pamietam ntfs mi redhat kiedys nie widzial],

W miejscu to raczej nie. Ale Linux potrafi normalnie obsługiwać partycję
fat32. Sam system musi być oczywi¶cie na unixowym systemie plików.

> i w ogóle jak jest ze
> sterownikami do GeForce4MX 440 , Drukarka HP psc 1200, i to wszystko jesli
> ktos juz pracuje zaawansowanie na srodowisku linux, to jaka dystrybuje tu
> poleca na Stacje robocza?

GeForce to nie problem, drukarki HP to chyba wszystkie chodz± jakie s±.

--
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
(Whatever is said in Latin sounds profound.)