[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apache + php + mysql

From: GrzeZa <g-s@o2.pl>
Date: Mon Sep 29 2003 - 01:13:53 CEST
[slacklist] Re: apache + php + mysql

8<-----------
> Ale pytanie bylo jak paczkowane orginalne php = zmusic do dzialania
> (pobierania danych, komunikacja) z mysqlem, bo = mi skrypcior php`a wywala
ze
> on nie bedzie gadal z mysqlem i tyle. A to co Ty = tu mi wypociles to juz
> niestety ale mam choc nie bardzo jest to = rozmowne

8<-----------

no to trza tak było od razu :)
Ja też instalowałem MySql i PHP z paczek, = jakieś tam problemy były, część z
nich zapisałem, ale pewnie o kilku zapomniałem = :(
1.sprawdź sobie w /etc/apache/php.ini czy jest =

extension=mysql.so

2.standardowo nie działała metoda GET = przekazywania danych do skryptów, co
poprawiła zmiana ustawienia w pliku = /etc/apache/php.ini:

register_globals = On

Pozdrowienia
GrzeZa