[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apache + php + mysql

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Mon Sep 29 2003 - 09:22:38 CEST
[slacklist] Re: apache + php + mysql

> no to trza tak było od razu :)
> Ja też instalowałem MySql i PHP z paczek, = jakieś tam problemy były, część
> nich zapisałem, ale pewnie o kilku = zapomniałem :(
No wlasnie o kilku zapomniales bo pomimo tegoze = zrobilem to co tu napisales
to nadal tzw kaplica, chociazby pod taka = postacia
Fatal error: Call to undefined function: = mysql_connect() in
/home/httpd/htdocs/test.php on line 2

phpinfo() nawet mi nie zwraca w tabelce ze ma support =
Cos mis ie zdaje ze nie obejdzie sie bez kompilacji = mysql`a php`a i
apache`a i bedzie trzeba sie modlic zeby = zadzialalo... Ale od kad wogule
bawie sie slackiem to z paczkami apache, php i mysql = to mialem jakies jaja.
Mysle o takim rozwiazaniu:
http://marc=
chyba ze ktos ma cos lepszego do = zaoferowania...