[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apache + php + mysql

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Sun Sep 28 2003 - 21:28:09 CEST
[slacklist] Re: apache + php + mysql

----- Original Message -----
From: "GrzeZa" <g-s@o2.pl>

> [php, mysql]
> Instalacja PHP + MySQL
Barwo niewatpliwie blysnoles i nie wiele mi to = pomoglo

> Apache instaluje się wraz z systemem. = Doinstalować z paczki php, oraz
MySQL.
Niewatpliwie ja u siebie wybieram co sie instaluje = wiec ten etap mozna
spokojnie pominac i nie bede sie czepial...

> Odpalenie MySQL'a:
Zeby nie bylo to dziala

> Konfiguracja Apache i PHP
Apache i php tez dziala

Ale pytanie bylo jak paczkowane orginalne php zmusic =
(pobierania danych, komunikacja) z mysqlem, bo mi = skrypcior php`a wywala ze
on nie bedzie gadal z mysqlem i tyle. A to co Ty tu = mi wypociles to juz
niestety ale mam choc nie bardzo jest to = rozmowne