[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: FAQ listy - potrzebny koordynator

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Thu Oct 02 2003 - 18:37:03 CEST
[slacklist] Re: FAQ listy - potrzebny koordynator

> - potrzebny koordynator tego wszystkiego, nawet =
mają
> troche czas, ja niestety teraz po rozpoczęciu = roku studenckiego chyba nie
> będę miał go w ogóle :(

Ja sie zglaszam :D na koordynatora w sumie sam wpadlem = na ten pomysl - no
moze pare osub mi pomoglo. Fl3xy jak sam stwierdzil = ze sa duze szanse (w
sumie nie ma najmniejszego problemu) ze to bedzie = mozna zrobic na
www.slackware.com.pl przy czym dodam ze bedzie sie to = musialo komponowac z
nowa szata graficzna (tak miedzy nami to chlopaki = robia nowa szate
graficzna tylko wiecie cicho bo to informacje = poufne).