[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

FAQ listy - potrzebny koordynator

From: Rafal Jezak <kacper@slubice.biz>
Date: Thu Oct 02 2003 - 18:26:43 CEST
[slacklist] FAQ listy - potrzebny koordynator

Witam,

Jakiś czas temu, była dyskusja na temat FAQ grupy, = moja popozycja jest więc
taka :
- oprzeć to wszystko o silnik FAQ apcoln ( http://apcoln.linuxpl.org ), = bardzo
fajne rozwiązanie, każdy może dodawać swoje = propozycje, które są akceptowane,
bądź odrzucane przez koordynatora(ów).
Dostałem źródła tego serwisu, niestety jak = sam autor pisze, nie były one
pisane z myśla o innym serwisie i jest w nich = troche bałagan, więc poptrzebny
będzie jakiś php-writer, który zrobi z tym = porządek.
- najlepiej, żeby leżało to w serwisie = www.slackware.com.pl, w sumie jakaś
subdomena miłe widziana np. = faq.slackware.com.pl
- potrzebny koordynator tego wszystkiego, nawet =
troche czas, ja niestety teraz po rozpoczęciu roku = studenckiego chyba nie
będę miał go w ogóle :(

Podsumowując :
Jeśli zgłosi się jakiś php-writer to dam = linka do źródeł serwisu i dam
wskazówki. Potrzebna będzie także zgoda = administratora slackware.com.pl na
zamieszczenie tego pod jego 'skrzydłami'. No i paru = moderatorów/koordynatorów
( obojetnie jak się tam będą nazywać ;-) ) by = się przydało z przynajmniej
średnią wiedzą na temat Linuksa.
Chyba o niczym nie zapomniałem ...

Co wy na to?
--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak && = kacper(at)slubice(dot)biz
=[ JabberID : kacper@histeria.pl && GG: = 826971