[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: FAQ listy - potrzebny koordynator

From: Rafal Jezak <kacper@slubice.biz>
Date: Thu Oct 02 2003 - 18:58:37 CEST
[slacklist] Re: FAQ listy - potrzebny koordynator

Dnia czw 2. października 2003 18:37, = napisałeś:
> Fl3xy jak sam stwierdzil ze sa duze szanse (w = sumie nie ma najmniejszego
> problemu) ze to bedzie mozna zrobic na = www.slackware.com.pl przy czym dodam
> ze bedzie sie to musialo komponowac z
> nowa szata graficzna (tak miedzy nami to =
> graficzna tylko wiecie cicho bo to informacje = poufne).
Hm, trudno będzie troche przerobić, no ale jak = już mówiłem, jeśli ktoś czuje
się na siłach to niech się do mnie zgłosi = albo tutaj na slackliste,
udostepnie źródła. Swoja drogą, nowy wygląd = nie jest już tajemnicą, był link
na topicu #slackware.pl

--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak && = kacper(at)slubice(dot)biz
=[ JabberID : kacper@histeria.pl && GG: = 826971