[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neo+ na modemie Thomsona SpeedTouch 330

From: Roman Kumicki <kroman@poczta.fm>
Date: Fri Oct 17 2003 - 09:12:12 CEST
[slacklist] Re: Neo+ na modemie Thomsona SpeedTouch 330

> Witam. Czy udalo sie komukolwiek cos takiego = odpalic? I jakie mieliscie
> przezycia?

Taki post jakiś czas temu umieściłem na paru = grupach dyskusyjnych
Po tygodniu kilka osób odpisały, że = próbowały i poniosły porażkę. :(
Więc jeśli nie chcesz mieć problemów wymień = ten modem na sagem 800 :)
Ja w każdym bądź razie tak zrobiłem, = zwłaszcza, że nie znalazłem w Internecie żadnego opisu =

Roman Kuźmicki